شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی زی (زی لند):
کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت “زی” را دارند، باید مفاد توافقنامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از وبسایت نمایند.
عضویت در سایت فروشگاهی “زی” به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.
امکان ثبت سفارش درفروشگاه آنلاین “زی” (زی لند) در تمامی روزهای سال، حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، برای کاربران فراهم میباشد و حداکثر تا سه روز کاری بعد، سفارشهای ثبت شده پردازش و تحویل پست خواهند شد. بدیهی است این روند در خصوص محصولات سفارشی متفاوت بوده و کاربر می تواند از طریق پشتیبانی اطلاعات لازم را کسب کند. t.me/zee_land
ورود به سایت و عضویت:
کاربران مهمان برای ثبت نام در سایت “زی” باید به قسمت ثبت نام (گوشه سمت چپ بالای سایت) مراجعه کنند. پس از کلیک بر روی کلمه ثبتنام، با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام کاربری، ایمیل و رمز عبور، فرآیند ثبت نام را کامل نمایند.
* پس از ایجاد حساب کاربری امکان تغییر مشخصات فردی از جمله ایمیل، نام و نام خانوادگی، نام نمایشی، آدرس، شماره تماس و … به غیر از نام کاربری وجود دارد.
همچنین امکان ثبت نام یا ورود از طریق “حساب کاربری گوگل” نیز وجود دارد و کاربر میتواند با کلیک بر روی دکمه گوگل، ثبت نام یا ورود را به آسانی انجام دهد.
کاربر فروشگاه نیز میتواند از طریق “ورود با نام کاربری و رمز عبور” یا “ورود با گوگل”وارد سایت شود.
- تبصره ۱: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، میتواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.
- تبصره ۲: کاربر باید اطلاعات درخواستی را به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات کاربری بر عهده کاربر خواهد بود.
- تبصره ۳: عضویت در وبسایت “زی” رایگان است.
ثبت سفارش و پیگیری سفارش:
فرایند خرید و ثبت سفارش از وبسایت “زی” توسط کاربر به شرح زیر میباشد:
- بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی “زی”
- انتخاب ویژگیهای محصول
- افزودن به سبد خرید
- نهایی کردن ثبت سفارش
- پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین و یا بصورت کارت به کارت با هماهنگی پشتیبانی توسط خریدار
- ارسال کالا توسط وبسایت “زی” (زی لند) از طریق پست
**توجه داشته باشید تمامی قیمتها به تومان میباشد.
- تبصره ۱: چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نامخانوادگی و… اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت “زی” حق دارد سفارش را یکطرفه باطل کند.
- تبصره ۲: کلیه سفارشات پرداخت شده حداکثر تا سه روز کاری بعد، پردازش و تحویل پست خواهند شد. بدیهی است این روند در خصوص محصولات سفارشی متفاوت بوده و کاربر می تواند از طریق پشتیبانی اطلاعات لازم را کسب کند. t.me/zee_land
- بعد از ارسال کالا، کد رهگیری توسط پشتیبانی برای شما ارسال خواهد شد، جهت پیگیری وضعیت سفارش خود در سیستم پستی، به سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست مراجعه نمایید.
شرایط تحویل سفارش به شرح زیر میباشند:
- ارائه اصل کارت ملی در هنگام تحویل کالا به مامور تحویل الزامی است.
- سفارش تنها به کاربر ثبت نام کننده با مشخصات درج شده در حساب کاربری قابل تحویل میباشد.
- امکان تغییر کالا و مشخصات آن در زمان تحویل سفارش وجود ندارد.
- از دریافت کالا با بستهبندی مخدوش یا مشکوک جدا خودداری فرمایید.
- چنانچه کالای دریافتی با سفارش ثبت شده و یا با فاکتور فروش مغایرت داشت، ضمن خودداری از دریافت کالا، آن را عودت داده و مراتب را در اسرع وقت به اطلاع پشتیبانی برسانید.
- اگر کالا حین حمل و نقل دچار آسیب شده باشد جبران خسارت به عهده شرکت حمل کالا است.
توضیحات ضروری:
- کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین “زی” (زی لند) دارای طراحی منحصر بفرد میباشد.
- اگر پس از ثبت سفارش توسط کاربر، موجودی محصول مورد نظر به پایان برسد “زی” موظف است هر چه سریعتر سفارش را لغو کند و هزینه پرداخت شده را به حساب شخص بازگرداند. همچنین مشتریان میتوانند کالای دیگری را جایگزین محصول انتخابی کنند.
- در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وبسایت، حق لغو کردن سفارش انجام شده برای “زی” محفوظ است.
- پس از لغو شدن سفارشات تحت هر شرایطی، در سریعترین زمان وجه پرداخت شده به حساب بانکی متعلق به صاحب حساب کاربری باز میگردد و همانطور که قبلتر اشاره شد ثبتنام در وبسایت ما به منزله اطلاع از تمامی قوانین است و در صورت لغو شدن سفارشات از طرف “زی” کاربران نمیتوانند ادعایی در این باره داشته باشند.
- کاربران هنگام ثبت سفارش باید دقت داشته باشند که فرم ثبت سفارش را با اطلاعات کامل و صحیح تکمیل کنند، زیرا درصورت درج اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ به همین دلیل ثبت نشانی و شماره تلفن همراه کاربران برای ارسال بدون مشکل کالا الزامیست.
- در صورت مغایرت یا نقص در اطلاعات وارد شده، “زی” از ارسال کالا تا زمان تکمیل و تصحیح اطلاعات موردنظر توسط مشتری، خودداری مینماید.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی که قابل دسترسی نمیباشد امکانپذیر نیست و مکان تحویل باید مشخص باشد.
- توجه داشته باشید که افزودن محصولات به سبد خرید به معنی رزرو آنها نیست و “زی” هیچگونه تعهدی در قبال کالای داخل سبد خرید که سفارش آن نهایی نشده ندارد.
- هر تغییری تا پیش از ثبت نهایی (تغییر در موجودی کالا و تغییر قیمت) در قسمت سبد خرید نشان داده میشود و پس از ایجاد این تغییرات کاربران قادر به خرید محصول با شرایط قبلی نخواهند بود.
- “زی” (زی لند) برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.