آیا میتونم مدل کراوات رو شخصی سازی کنم؟ (کراوات سفارشی)
آره! تو میتونی به پشتیبانی تلگرام به آیدی t.me/zee_land، یا دایرکت اینستاگرام __instagram.com/zee_land پیام بدی، طرح خودت رو بهمون بگی و مشاوره دریافت کنی
روشهای پرداخت چطوریه؟
میتونی از درگاه پرداخت وبسایت (سپ) برای تسویه حساب استفاده کنی، یا اینکه از طریق تلگرام یا اینستاگرام اطلاعات پرداخت رو دریافت و مبلغ رو کارت به کارت کنی
سفارشات تا کی توی سبد خرید باقی میمونن؟
بعد از یک روز از اضافه کردن به سبد خرید، در صورتی که تسویه حساب نکنی محصولات از سبدت حذف میشن، ضمنا اضافه کردن محصول به سبد خرید به معنی رزروش نیست
آیا اضافه کردن محصول به سبد خرید به معنی رزرو محصوله؟
نه! تا زمانیکه تسویه حساب انجام نشه، امکان خرید اون محصول توسط بقیه وجود داره و اضافه کردنش به سبد خرید باعث رزرو محصول نمیشه
برای خرید از سایت، حتما نیاز به حساب کاربری دارم؟
آره! قبل از خرید حتما باید یا حساب کاربری بسازی یا به حسابی که قبلا ساختی وارد بشی
تفاوت پست پیشتاز و پست ویژه چیه؟
“پست ویژه” سریعترین روش ارسال محصوله! پس اگر عجله داری و میخوای سفارشت در کوتاهترین زمان ممکن به دستت برسه این گزینه رو علامت بزن، هزینه پست پیشتاز رو مهمون زی هستی اما برای پست ویژه باید بالابودش رو پرداخت کنی
اگه راهنمایی خواستم یا نیاز به اطلاعات بیشتری داشتم به کجا مراجعه کنم؟
پشتیبانی ما رو میتونی توی این سه جا پیدا کنی:
تلگرام t.me/zee_land
اینستاگرام __instagram.com/zee_land
فرم تماس با ما